Iphone 6 yazılım güncelleme iptal etme

iOS Güncellemesi Nasıl Kapatılır?

Hiç bir problem yok. Ne gibi problem olabilir ki.

Bıkmıştım sürekli WiFi açık şarja taktığımda yazılımı indirdiğinde. Her seferinde indirilen yazılımı sil.

  • İos Yazılım Güncellemeyi Nasıl İptal Ederim? - iPhone Yardım (Soru-Cevap) - www.acibadembilgisayarservisitamiri.com?
  • Recommended Posts?
  • casus böcek programı!
  • iOS beta yazılımını yükleme veya kaldırma!
  • müşteri takip programı bedava?

Arkadaşlar haberi bilgisayardan okudum ve safaride açmamız gereken linki bilgisayarda açtım,download edeceği bi config dosyası çıkıyor ve dosyayı notepad ile incelemenizi tavsiye ederim. Çok güzel oldu yanlışlıkla güncelleme yapma korkusundan kortulduk malum kolay gelmiyor artık Jailbreak.

iOS cihazlarda güncelleme dosyası nasıl silinir?

iPhone - iPad >> Programlar, Yazılım sorunları >> Yazılım güncelleme iptal iPhone 6 & iPhone 6 Plus Kullanıcı Kulübü bittiğinde soracak iptal edersiniz. IOS işletim sistemine sahip, iPhone marka telefonları kullananların pek bir şikâyeti olmasa gerek. Otomatik Güncelleme İptali Nasıl Yapılır? Güncelleme ayarlarının kapalı konuma alınması cihaz yazılımı hakkında kaldırma · iphone yazılım güncelleme iptal etme · iphone yazılım güncelleme kapatma.

Cem Yılmaz'ın beyni yok fikri var dediği cinstensiniz yemin ediyorum. Ben bunu internette bulana kadar canim cikmisti ios 10 ciktiginda yaptim ben bunu cihaz 5s 9. Allah razı olsun kardeşim.

Bıktık şu İos güncellemelerinden. Anca telefonunu yavaşlatır ve derki;-yeni bi iphone al.

iOS güncelleme uyarılarını kapatmak

Peki kapattık diyelim ve güncelleme geldi ve o anda güncelleme yapmak istesem işareti nasıl geri getirecez. Şimdi kardeş iphone 5 kullanıyorsan benim gibi, veya 4s ios 10 yüklediğin zaman telefonun göz göre göre yavaşlayacağını biliyorsan güncellemek istemiyorsun.

iOS Güncellemelerini Engelleme

Please enter your comment! Teşekk�rler - size nasıl daha iyi yardımcı olabiliriz? Belki de ilgili kişi o linke kod yazdı ve o kod ile kendisine önemli bilgilerin iletilmesini sağlayacak? Peki bunu yaparsak itunes ile son versiyonu manuel atabilir miyiz? Bu yedekleme, iOS'in önceki bir sürümüne ait olmalıdır. Küfür kelime yazdğnz veya görüldüğü zaman hzl uyarlar aln. Eğer güncelleme kurulumu yapmazsanız, depolama alanında birkaç MB yer kaplar, her gün kullanıcıya güncellemenin yapılması gerektiği hakkında uyarı verir.

Her en son sürüm en iyi diye bir şey yok yani. Yüklenen ama kurulmamış güncellemeyi telden silsen bile wifi bulduğu anda otomatik indiriyor ve sürekli güncelleyeyim mi diye sorup duruyor. Eğer hala IOS cihazınızın güncelleme almasının önüne geçemediyseniz burayı mutlaka inceleyin.

iPhone iOS Güncelleme Kapatma İptal Etme

Rehber Windows 10 Android Haberler Reklam. Flash Bellek Dosyalarını Kurtarma: Tablet Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler. Google Chrome Açılmıyor Çözüm. Please enter your comment! Please enter your name here.

iphone 6 Plus yazılım güncelleme iptal etme

You have entered an incorrect email address! Merter Çakır - Tem 15, 0. İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte kendini bu ortamda ifade etmek isteyen bireyler de çoğaldı.

Create an account or sign in to comment

Sign in to follow this    Followers 0. Rate this topic 1 2 3 4 5. Posted January 24, Arkadaşlar jailbreak bekliyorum ve sürümüm 9.

Ancak Apple ısrarla 9. Cihazım iphone 6 64 gb silver ios 9. Share this post Link to post Share on other sites.